Tu môžete rýchlo a jednoducho vyriešiť otázku ohľadom nákupu.
➤ Ako vytvorím novú objednávku? Objednávku môžete zadať aj prostredníctvom e-mailu. Naša priateľská podpora Vám pomôže a prosíme Vás, aby ste nám poskytli nižšie uvedené informácie info@1ashop.sk.
• meno a priezvisko
• adresa doručenia (PSČ / mesto / ulica / číslo domu)
• mobilné telefónne číslo (pre doručovaciu službu)
• NÁZOV PRODUKTU uvedený na webovej stránke (farba / počet / veľkosť)
➤ Môj balík ešte nedorazil. Zaujímalo by ma, kde sa nachádza? Inštrukcie na sledovanie zásielky nájdete TU.
➤ Tovar, ktorý som dostal/-a, nespĺňa moje očakávania a chcem ho vrátiť. Ako to môžem urobiť? Formulár na vrátenie tovaru vyplňte TU.
➤ Nevyhovuje mi počet, veľkosť alebo farba objednaného produktu. Môžem produkt vymeniť? Formulár pre zmenu čísla, veľkosti, alebo farby objednaného produktu vyplňte TU.
➤ Čo môžem urobiť, ak je môj produkt poškodený, alebo nefunguje? Všetko o reklamáciách si prečítaj TU.
➤ Kde nájdem návod na používanie môjho produktu? Návod na použitie nájdete TU.
Nenašli ste zodpovedajúcu odpoveď?
Žiadny strach, náš tím zákazníckej podpory si vás rád vypočuje a odpovie na vaše otázky. Sme Vám k dispozícii od pondelka do piatku medzi 8. a 16. hodinou. Môžete nás kontaktovať prostredníctvom vami zvoleného komunikačného kanála.
Najrýchlejšiu odozvu Vám poskytneme cez Facebook Messenger: